THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Powered By Blogger

Tuesday 26 April 2011

assalamualaikum...salam perkenalan..

hi..im just new here..another 2 days from now will begin my final test...hopefully i could come out with big result...emm aku pon tak tau nape tetibe tergerak hati nak wat blog ni...maybe ngan write someting kat cni le la melepaskan some kind emo - emo yang tak tentu hale tu kot...well...ape pon untuk sape yang membace blog ni...salam perkenalan untuk anda sekalian..sy cume lelaki yang cuba menjadi "lelaki ini" which mean menjadi yang terbaik...umur aku 24 tahun...tinggal lbey kurang sejam dari bandar shah alam yang menjadi tapak untuk aku menuntut ilmu...agak2 katne tu eh...hahahaha....emm..actually...aku teringin nak tulis2 blog ni sbb aku pon rajin bace blog orang lain...so..kalo ade silap salah terkasar bahasa yang terkeluar dr blog ni awal2 aku minta maaf la eh...emm..tu je kot untuk petang ni...ikutkan banyak lagi nak tambah...tp..emm..xpela...biarla aku touchup2 blog ni bagi cun2 eh.,..ape pon kalo korang ade idea nak share2 just comment me k...

0 comments: